Zbavte se úzkosti s přírodními antidepresivy

Dnešní uspěchaná a hektická doba si na našich tělech vybírá svou daň. Z práce chodíme protivní, nemáme čas na volnočasové aktivity, stres se stal našim každodenním společníkem a večer pak není snadné usnout. Proto se stále více lidí obrací s pomocí na odborníky, ládují se antidepresivy a léky na spánek na předpis. Co kdyby se šlo zbavit stresu a úzkosti jinak než pomocí léků? Než se rozhodnete dopovat své tělo antidepresivy, které mohou být pro tělo škodlivé a návykové, zkuste některé z přírodních antidepresiv.

Přírodní antidepresiva jako činnost

U pojmu přírodní antidepresiva si hned nemusíte vybavit bylinkové čaje nebo pokrmy bohaté na l-tryptofan, antidepresivum může být také některá z následujících činností.

Hudba jako balzám na duši

Tóny a rytmy některé hudby mohou na naše tělo působit relaxačně a lze ji tedy také považovat za jisté antidepresivum. Vždy zvolte takovou hudbu, aby se hodila k vašemu momentálnímu rozpoložení a raději volte klidné, pomalé a jemné skladby.

Smyjte ze sebe stres a úzkost

Koupel s bylinkami se hodí nejen, pokud trpí vaše tělo nějakým onemocněním, ale má také léčivé účinky na naši duši. Pokud vás trápí úzkost a stres dopřejte si horkou nebo teplou koupel a doplňte ji o pár kapek aromatických olejů. Doporučujeme zvolit oleje s extraktem meduňky, která se považuje za přírodní antidepresivum.

Masáž

Stres a úzkost dokážou potrápit nejen naši mysl, ale také tělo, jelikož můžeme být ztuhlý a mít bolesti. Nebojte se proto svěřit do péče odborníkům, nebo si dopřejte relaxační masáž doma s partnerem. Stejně jako u koupele můžete použít vonné oleje jak na tělo, tak v aromalampě.

Cvičení jógy stres zahání

Jóga může na naše tělo působit jako přírodní antidepresivum a její cviky nemusí být hned nikterak náročné. Při józe můžete poslouchat relaxační hudbu a navodit příjemnou atmosféru pomocí aromalampy. Cvičením jógy protáhnete ztuhlé svaly a vaše mysl i tělo se dostane do pohodové nálady.

Během proti stresu a úzkosti

Když je člověk ve stresu nebo dokonce v depresi, trpí nechutenstvím a nemá na nic náladu, natož pak na běh. Ale věřte nám, že i pro někoho možná hloupý běh, je pro tělo osvobozující. Běhejte nejlépe někde v přírodě, užívejte si krásy stromů a okolí a utečte před svými problémy. Běh má navíc pozitivní vliv na naše sebevědomí a náladu. Vědci dokonce tvrdí, že běh můžeme považovat za přírodní antidepresivum a dokáže napomáhat při léčbě deprese.

Máte také svou oblíbenou činnost, která vás zaručeně zbaví úzkosti a stresu? Podělte se o ni s námi.

Tip: Sepsali jsem v jakých potravinách se nachází přírodní antidepresiva.