Co pomáhá na nespavost?

Už vás nebaví neustálé převalování v posteli a nekonečné počítání oveček, které stejně nikam nevede? Přemýšlíte, jak na nespavost, ale žádné babské rady nezabírají? Než se vydáte pro léky proti nespavosti, zkuste ještě některého z našich pomocníků v boji s nespavostí.

Nespavost může mít mnoho příčin. Přestože mnoho z nich může být banálních, dlouhodobé problémy s usínáním a následným spánkem mohou vést až k řadě zdravotních problémů. S nespavostí je proto dobré zatočit v momentě, kdy vás začne trápit. Proto se společně podíváme na to, co pomáhá na usnutí.

Co pomáhá na nespavost?

Jste v práci pod tlakem? Máte starostí nad hlavu? Stres je jednou z častých příčin nespavosti. Promítáte-li si před spaním, co všechno musíte ještě udělat a jste nervózní z toho, co vás čeká, není divu, že nemůžete usnout. Ideální je, když se před plánovaným uložením do postele zklidníte, přečtete si knihu či si pustíte oblíbenou hudbu a k tomu popíjíte například meduňkový čaj pro lepší spánek.

Jestliže však nechcete spoléhat na to, zda jste si udělali dostatečně silný meduňkový čaj nebo čaj z kozlíku lékařského, vyzkoušejte osvědčeného pomocníka na spaní v podobě přírodního produktu Dreamly. Tento český výrobek obsahuje vybrané bylinky proti nespavosti. Díky vyváženému složení pomáhá k rychlejšímu usínání a kvalitnějšímu spánku. Stačí si jej vzít 30 až 60 minut před spaním a můžete se těšit na veselé sny.

Dreamly

Dreamly je ideální kombinací bylinek pro lepší usínání. Jejich účinek byste měli poznat již první den. Nejlepší účinky se ale začnou projevovat až při pravidelném užívání, nejčastěji po 5 – 10 dnech. Už od prvního dne se vám ale bude usínat lépe.

  • Lepší usínání a kvalitnější spánek
  • Přispívá k boji proti stresu
  • Nezpůsobuje závislost
  • Vyrobeno v ČR
  • Přírodní doplněk stravy
Chci koupit

Hodnocení přímo od zákazníků

„Poctivě užívám a jsem spokojena, krásně spím.“

„Dreamly mi přišlo na vánoce od přítele. Byla jsem mile překvapená, jak byla lahvička zabalená. Dali si záležet a obsah krabičky?? Poctivě užívám a jsem spokojena, krásně spím.“

  • super dárek
  • pěkné balení
Petra Rolová

„Poctivě užívám a jsem spokojena, krásně spím.“ Petra Rolová, Ostrava

„Dreamly mi přišlo na vánoce od přítele. Byla jsem mile překvapená, jak byla lahvička zabalená. Dali si záležet a obsah krabičky?? Poctivě užívám a jsem spokojena, krásně spím.“

Více hodnocení  Prohlédnout více hodnocení 

Proč nás trápí nespavost?

Zajímá vás, jaké má nespavost příznaky? Pokud nemůžete pravidelně usnout, neustále se přetáčíte ze strany na stranu a koukáte na hodinky, kolik času už uteklo, jedná se o nespavost. Za poruchu spánku se ovšem považuje i přerušovaný spánek nebo předčasné probuzení.

Věděli jste, že se nespavost rovněž pojmenovává insomnie? Pokud vás trápí déle než šest měsíců, jedná se již o chronickou poruchu. Problémy se spánkem může kromě stresu vyvolat i řada dalších faktorů jako bolesti zad, kloubů či častá migréna.

Léky na nespavost jsou až úplně poslední možností. Kromě nejrůznějších čajů proti nespavosti, relaxačních a uvolňujících koupelí nebo bylinných tinktur pro lepší spánek, představuje skvělé řešení právě produkt Dreamly. Již po pěti až deseti dnech pravidelného užívání se dostaví nejlepší účinky. Viditelné změny v rychlejším usínání, snížení stresu a lepším spánku ovšem pocítíte již po prvním užití kapslí Dreamly.

Babské rady a nespavost

Sbíráte tipy a snažíte se najít nejlepší radu na nespavost? Třeba vám v tom pomůže pár osvědčených rad nejen našich babiček.

Relaxace a meditace

Z babských rad nelze opomenout horkou bylinnou koupel. Velmi oblíbená je například meduňková koupel proti nespavosti. Kromě toho můžete vyzkoušet meditaci či si zacvičte pár uklidňujících jógových pozic na dobrý spánek. K příjemnému spánku vás rovněž může naladit relaxační hudba, šumění moře či padající déšť. Před spaním naopak zapomeňte na fyzicky náročné aktivity.

Pozor na jídlo a nápoje před spaním

Pozor na jídlo a nápoje před spaním

Před usínáním byste neměli jíst žádná těžká jídla. Stejně tak vynechejte kávu a další kofeinové nápoje, které na spánek působí negativně. Vyhnout byste se rovněž měli veškerým energetickým nápojům, alkoholu, černému a zelenému čaji. Místo toho vyzkoušejte našich 5 tipů, co večer pít pro dobrý spánek.

Bylinky proti nespavosti

Bylinky proti nespavosti

Již naše babičky dobře věděly, že spánek je pro zdraví nezbytný, a proto hojně sbíraly bylinky a vytvářely čaje, likéry nebo tinktury na spaní. K tomu využívaly bylinky, nejen jako je již zmíněná meduňka nebo kozlík, ale například i levandule lékařská, chmel otáčivý, mateřídouška obecná nebo třezalka tečkovaná. Někdy dokonce stačilo tak málo jako zavěsit sušenou meduňku nad postel a příjemná levandulová vůně vás vtáhla do říše snů.

Pomoc z přírody

Na každého působí něco jiného. Každý má svou tajnou zbraň, která mu napomáhá ke klidnému usínání. V momentě, kdy však osvědčený pomocník zklame, je na čase vyzkoušet něco nového. Seznamte se proto se složením přípravku Dreamly, který pomáhá téměř okamžitě. Najděte v něm směsici oblíbených bylinek proti nespavosti jako mučenku pletní, meduňku lékařskou, kozlík lékařský, šafrán setý nebo látky jako L-tryptofan, vitamin B6 a B3.

Výhody Dreamly pro lepší spánek

Velkou výhodou produktu Dreamly je vyvážené složení. Nemusíte si tak lámat hlavu, kolik čaje a kolikrát denně si připravit, abyste v klidu usnuli. Kapsle Dreamly to vyřeší za vás. Jejich složení je totiž navržené tak, aby působily okamžitě. Na rozdíl od léků proti nespavosti bez předpisu i na předpis se nemusíte obávat, že byste si na kapsle Dreamly vytvořili závislost. Tento nenávykový produkt vyrobený v ČR přispívá nejen k lepšímu usínání a kvalitnějšímu spánku, ale rovněž bojuje proti stresu, který nás každý den obklopuje.

Jak Dreamly užívat?

Dreamly se užívá v podobě kapslí 30 až 60 minut před spaním. Mohou jej bez problémů užívat všichni, kdo jsou dnes a denně vystavení stresu, prochází náročným obdobím, nebo chtějí zatočit se špatným usínáním. Dreamly můžete užívat dlouhodobě. Zajistíte si tak maximální účinky, neboť se jeho účinnost pravidelným užíváním ještě zvyšuje. Vedlejších účinků se v souvislosti s Dreamly nemusíte obávat. Produkt má veškeré potřebné certifikace.

Ideální prostředí pro spánek

Ideální prostředí pro spánek

Velkou roli u kvalitního spánku rovněž hraje optimální prostředí. Dobrému spánku nesvědčí ani velké horko ani velká zima. Ideální teplotou pro zdravé spaní je 17°až 19°C. Z místnosti byste ovšem měli také odstranit rušitele spánku, jako jsou elektronické přístroje nebo například hlasitě tikající budík. To vše totiž může narušit spánek, ať už to vnímáte či nikoli. V neposlední řadě by se vám mělo ležet pohodlně. Pokud máte příliš měkkou, nebo naopak tvrdou matraci, nemůže být váš spánek nikdy kvalitní. Než začnete s léčbou nespavosti, zkuste si v ložnici nastavit co možná nejideálnější podmínky pro ničím nerušený spánek.

Pravidelnost a rituály

Pravidelnost a rituály

K rychlejšímu a bezproblémovému usínání mohou napomoci i pravidelné rituály. Snažte se proto chodit spát v podobnou hodinu, udělejte si pohodlí a pokuste se vypnout chod veškerých myšlenek. Rovněž není dobré jít si lehnout předčasně. Možná se vám podaří usnout, ale může vás pro změnu trápit brzké probuzení, kdy již nebudete moci znovu zabrat.

Negativní následky nespavosti

Negativní následky nespavosti

Bohužel i dlouhodobá nespavost může mít nepříjemné následky. Dlouhodobě nevyspalý člověk je unavený, podrážděný, ztrácí koncentraci a chybí mu energie. Nedostatek kvalitního spánku může naneštěstí vést i k řadě psychických problémů, jako jsou například deprese nebo pocity úzkosti. Dlouhodobé problémy se spánkem se odráží i na snížení kvality života, neboť vám seberou chuť na koníčky i vaše oblíbené aktivity. Nenechte se okrást o vaše oblíbené činnosti a vyzkoušejte produkt pro lepší usínání Dreamly.

V přírodním složení Dreamly se nachází čtyři účinné bylinky proti nespavosti a tryptofan

Dreamly balení

Vyzkouším Dreamly

Tip na přečtení: Zajímá vás, jaké bylinky pomáhají proti nespavosti? Přečtěte si článek účinné bylinky na spaní a nespavost, nebo se podívejte na tipy, co dělat, když nemůžu usnout.